Zpět

Rušící výnosy z roku 1978

Pokud není uvedeno jinak, jedná se o výpisy ze zachovalých rušících výnosů hnacích vozidel z archivu autora stránek.


Československé státní dráhy
Severozápadní dráha
Správa dráhy v Praze
Č.j.: 12-2-7/103-78
V Praze dne 3. dubna 1978
Věc: Zrušení hnacích vozidel

Na podkladě nálezů inspektorů Státního odborného technického dozoru, udržujících ŽOS a Správy dráhy souhlasí FMD O12 svým č.j. 11 292/78-12 z 16. 3. 1978 se zrušením následujících hnacích vozidel:

  • 354.1160 – Letohrad
  • 354.1178 – Letohrad
  • 423.036 – Turnov
  • 423.076 – Turnov
  • 433.035 – Liberec
  • 434.269 / 516.0806 – Liberec
  • 434.294 / 516.0166 – Trutnov
  • 434.2128 / 516.0698 – Trutnov
  • 434.2136 / 516.0367 – Děčín
  • 434.2195 / 516.0090 – Hradec Králové
  • 434.2197 / 516.0791 – Děčín
  • 434.2201 / 516.0714 – Trutnov
  • 434.2233 / 516.0676 – Děčín
  • 434.2314 / 516.0098 – Trutnov
  • 434.2322 / 516.0748 – Trutnov
  • 475.1106 / 932.336 – Děčín
  • 534.0373 / 930.105 – Česká Lípa
  • 534.0379 / 935.168 – Vršovice
  • 534.0390 / 935.1114 – Nymburk
  • 534.0422 / 935.192 – Vršovice
  • 534.0436 / 935.1106 – Hradec Králové
  • 534.0437 / 935.1107 – Hradec Králové
  • 534.0454 / 935.0070 – Hradec Králové
  • 534.0519 / 935.0109 – Nymburk
  • 556.045 / 935.2400 – Česká Třebová
  • 556.0198 / 935.2188 – Liberec
  • E 499.006 – Česká Třebová
  • EM 475.1071 – Praha střed
  • N 475.1065 – Praha střed
  • N 475.1066 – Praha střed
  • N 475.1071 – Praha střed
  • N 475.1072 – Praha střed

 

s tím že po opravě lze použít na výrobu páry jako vytápěcí kotel:

  • 423.036 (13 atp – tř. 5)
  • 534.0422 / 935.192 (10 atp – tř. 3)
  • 556.0198 / 935.2188 (18 atp – tř. 5)

 

Ostatní vozidla včetně nevyužitých lokomotiv a tendrů na vytápění po vyzískání ještě upotřebitelných součástí pro HUŽ předejte n.p. Kovošrot a vyčleňte ze stavu dráhy.

Náčelník služby lokomotivního hospodářství :
Frank                                 


Československé státní dráhy
Severozápadní dráha
Správa dráhy v Praze
Č.j.: 12-2-7/154-78
V Praze dne 8. června 1978
Věc: Zrušení hnacích vozidel

Na podkladě nálezů inspektorů Státního odborného technického dozoru, udržujících ŽOS a Správy dráhy souhlasí FMD O12 svým výnosem č.j. 15 122/78-12 ze dne 22. 5. 1978 se zrušením následujících hnacích vozidel:

  • 354.1184 – Louny
  • 423.019 – Liberec
  • 423.055 – Liberec
  • 423.0227 – Liberec
  • 433.032 – Liberec
  • 433.041 – Kladno
  • 433.049 – Kladno
  • 433.051 – Kladno
  • 434.221 / 516.0693 – Liberec
  • 434.2173 / 516.0645 – Liberec
  • 434.2332 / 516.0867 – Hradec Králové
  • 434.2335 / 517.0104 – Praha Vršovice
  • 464.024 – Letohrad
  • 464.038 – Havlíčkův Brod
  • 464.068 – Liberec
  • 475.102 / 935.0166 – Most
  • 475.108 / 935.0139 – Děčín
  • 475.132 / 935.0165 – Děčín
  • 475.146 / 935.0186 – Chomutov
  • 475.1117 / 932.346 – Hradec Králové
  • 475.1121 / 932.350 – Meziměstí
  • 524.102 – Česká Lípa
  • 534.0395 / 818.0305 – Děčín
  • 534.0424 / 935.0102 – Chomutov
  • 534.0428 / 620.004 – Turnov
  • 534.0451 / 935.067 – Děčín
  • 556.031 / 935.298 – Česká Lípa
  • 556.0123 / 935.280 – Děčín
  • 556.0130 / 935.2104 – Děčín
  • 556.0161 / 935.2147 – Děčín
  • 556.0286 / 935.2311 – Meziměstí
  • 556.0485 / 935.2512 – Kralupy n.L.
  • 556.0486 / 935.2203 – Česká Lípa
  • 556.0490 / 935.2232 – Česká Lípa
  • 935.2152 – Louny (tendr)
  • 935.2492 – Děčín (tendr)
  • T 478.3008 – Děčín
  • T 444.0286 – Děčín
  • EM 475.1066 – Praha střed
  • M 131.1034 – Česká Lípa
  • M 131.1054 – Česká Lípa
  • M 131.1057 – Česká Lípa
  • M 131.1066 – Praha Libeň
  • M 131.1080 – Liberec
  • M 131.1096 – Česká Lípa
  • M 131.1135 – Liberec
  • M 131.1164 – Česká Lípa
  • M 131.1205 – Česká Lípa
  • M 131.1312 – Louny
  • M 131.1326 – Česká Lípa
  • M 131.1337 – Česká Lípa
  • M 131.1404 – Trutnov
  • M 131.1507 – Chomutov
  • M 131.1531 – Trutnov

 

Po opravě lze využít na výrobu páry jako vytápěcí kotel:

  • 354.1184 (10 atp – tř. 3)
  • 433.049 (10 atp – tř. 3)
  • 434.221 / 516.0693 (13 atp – tř. 5)
  • 464.068 (10 atp – tř. 3)
  • 475.108 / 935.0139 (10 atp – tř. 4)
  • 475.146 / 935.0186 (10 atp – tř. 3)

 

Ostatní vozidla včetně nevyužitých lokomotiv a tendrů na vytápění po vyzískání ještě upotřebitelných součástí pro HUŽ předejte n.p. Kovošrot a vyčleňte ze stavu dráhy.

Náčelník služby lokomotivního hospodářství:
v z.   H l i n o v s k ý                   


Československé státní dráhy
Správa Severozápadní dráhy
Správa dráhy v Praze
Č.j. 12-2-7/253-78
V Praze dne 15. září 1978
Věc: Rušení hnacích vozidel

Na podkladě nálezů inspektorů Státního odborného technického dozoru, udržujících ŽOS a vyjádření SD souhlasí FMD O12 svým výnosem č.j. 17 532/78-12 z 15. 8. 1978 se zrušením následujících hnacích vozidel:

  • 354.157 – Louny
  • 354.181 – Louny
  • 354.195 – Letohrad
  • 423.052 – Liberec
  • 423.0145 – Kolín
  • 423.0162 – Liberec
  • 423.0164 – Liberec
  • 434.207 / 516.0231 – Louny
  • 434.230 / 815.005 – Meziměstí
  • 434.2137 / 516.0470 – Trutnov
  • 434.2228 / 516.0150 – Hradec Králové
  • 464.010 – Česká Lípa
  • 464.032 – Liberec
  • 464.035 – Hradec Králové
  • 464.041 – Česká Lípa
  • 464.044 – Hradec Králové
  • 477.039 – Nymburk
  • 477.044 – Česká Lípa
  • 477.047 – Česká Lípa
  • 477.054 – Česká Lípa
  • 534.0398 / 935.102 – Děčín
  • 534.0426 / 935.114 – Louny
  • 534.0440 / 935.054 – Kralupy n.V.
  • 534.0444 / 935.058 – Hradec Králové
  • 534.0475 / 935.051 – Kolín
  • 534.0480 / 935.0123 – Turnov
  • 534.0486 / 935.0148 – Hradec Králové
  • 534.0496 / 935.172 – Louny
  • 534.0497 / 935.098 – Děčín
  • 534.0499 – Havlíčkův Brod
  • 534.0501 / 935.085 – Louny
  • 534.0515 / 935.0105 – Česká Třebová
  • 534.0526 / 935.0116 – Hradec Králové
  • 556.001 / 935.2181 – Liberec
  • 556.0209 / 935.2235 – Děčín
  • 556.0474 / 935.2499 – Liberec
  • 556.0505 / 935.2531 – Liberec
  • M 131.1001 – Hradec Králové (Letohrad)
  • M 131.1050 – Česká Třebová
  • M 131.1178 – Liberec
  • M 298.0008 – Praha Libeň
  • M 298.0013 – Praha Libeň
  • M 298.0014 – Praha Libeň
  • M 298.0016 – Praha Libeň
  • M 298.0017 – Praha Libeň
  • M 298.0020 – Praha Libeň
  • N 298.0006 – Praha Libeň
  • N 298.0016 – Praha Libeň

 

s tím že po opravě lze použít na výrobu páry jako vytápěcí kotel:

  • 354.157 (8 atp – tř. 4)
  • 464.032 (13 atp – tř. 5)
  • 464.035 (10 atp – tř. 5)
  • 464.044 (10 atp – tř. 4)
  • 534.0426 / 935.114 (10 atp – tř. 4)
  • 534.0497 / 935.098 (10 atp – tř. 4)
  • 534.0501 / 935.085 (10 atp – tř. 4)
  • 556.0505 / 935.2531 (18 atp – tř.5)
  • 534.0526 / 935.0116 (10 atp – tř. 4)

 

Ostatní vozidla včetně nevyužitých lokomotiv a tendrů na vytápění po vyzískání ještě upotřebitelných součástí pro HUŽ předejte n.p. Kovošrot a vyčleňte ze stavu dráhy.

Náčelník služby lokomotivního hospodářství :
Frank                                 


Správa dráhy v Praze
Č.j. 12-2-7/257-78
V Praze dne 15. září 1978
Věc: Zrušení lokomotivy 556.0227

Na základě nálezů Státního odborného technického dozoru souhlasí FMD O12 se zrušením lokomotivy 556.0227 / 935.2249, která je v ročním plánu rušení. Její zrušení bude uvedeno ve výnosu FMD O12 v říjnu 1978. Předběžný souhlas na zrušení je dán telegramem FMD č. 172 ze dne 5.9.78.

Náčelník služby lokomotivního hospodářství :
Frank                                 


Československé státní dráhy
Severozápadní dráha
Správa dráhy v Praze

Č.j.: 12-2-7/324-78
V Praze dne 6. listopadu 1978

Věc: Rušení hnacích vozidel

Na podkladě nálezů inspektorů Státního odborného technického dozoru, udržující ŽOS a doporučení SSZD souhlasí FMD O12 svým č.j. 23 127/78-12 ze dne 14. 10. 1978 se zrušením následujících hnacích vozidel:

  • 423.0143 – Liberec
  • 433.014 – Vršovice
  • 433.043 – Liberec
  • 434.284 – Louny
  • 434.2175 / 516.0521 – Trutnov
  • 434.2208 / 516.0387 – Vršovice
  • 464.026 – Letohrad
  • 464.071 – Letohrad
  • 556.033 / 935.277 – Hradec Králové
  • 556.0114 / 935.285 – Louny
  • 556.0195 / 935.2185 – Děčín
  • 556.0227 / 935.2249 – Trutnov
  • 556.0448 / 935.2475 – Louny
  • 935.155 – Nymburk
  • M 131.1062 – Meziměstí
  • M 131.1064 – Liberec
  • M 131.1460 – Trutnov
  • T 212.0051 – Praha střed
  • T 444.0251 – Česká Třebová
  • T 478.3004 – Děčín

 

Po opravě lze využít k výrobě páry jako vytápěcí kotel:

  • 433.014 (10 atp – tř. 3)
  • 433.043 (15 atp – tř. 2)
  • 434.2208 / 516.0387 (10 atp – tř. 4)
  • 556.033 / 935.277 (10 atp – tř. 4)
  • 556.0227 / 935.2249 (10 atp – tř. 4)
  • 556.0448 / 935.2475 (18 atp – tř. 4)

 

Ostatní vozidla včetně nevyužitých lokomotiv a tendrů na vytápění po vyzískání ještě upotřebitelných součástí pro HUŽ předejte n.p. Kovošrot a vyčleňte ze stavu dráhy.

Náčelník služby lokomotivního hospodářství :
Frank                                 


Československé státní dráhy
Severozápadní dráha
Správa dráhy v Praze
Č.j.: 12-2-7/373-78
V Praze dne 28. prosince 1978
Věc: Zrušení hnacích vozidel

Na podkladě nálezů inspektorů Státního odborného technického dozoru, udržující ŽOS a doporučení SSZD sl.12 souhlasí FMD O12 svým č.j. 26 191/78-12 ze dne 12. 12. 1978 se zrušením následujících hnacích vozidel:

  • 423.0141 – PLD Kolín
  • 434.244 516.0585 – Česká Lípa
  • 434.289 / 516.0506 – Louny
  • 434.2114 / 516.0536 – Česká Lípa
  • 464.020 – Havlíčkův Brod
  • 477.040 – Česká Lípa
  • 477.055 – Česká Lípa
  • 534.0356 / 935.152 – Děčín
  • 534.0476 / 935.082 – Česká Lípa
  • 534.0507 / 935.093 – Louny
  • 534.0514 / 935.0104 – Česká Třebová (Pardubice)
  • 556.030 / 935.294 – Kralupy n.V.
  • 556.048 – Louny
  • 556.0105 / 935.206 – Turnov
  • 556.0133 / 935.2109 – Česká Lípa
  • 556.0139 / 935.2126 – Liberec
  • 556.0146 / 935.2118 – Česká Lípa
  • 556.0151 / 935.2140 – Louny
  • 556.0204 / 935.2196 – Turnov
  • 556.0462 / 935.2518 – Louny
  • 556.0464 / 935.2491 – Česká Lípa
  • 556.0497 / 935.2523 – Česká Lípa
  • 556.0507 / 935.2419 – Česká Lípa
  • 818.0115 – Louny (tendr)
  • M 131.1153 – Chomutov
  • M 131.1224 – Česká Lípa
  • M 131.1304 – Česká Lípa
  • M 131.1315 – Česká Lípa
  • M 131.1382 – Česká Lípa
  • M 131.1454 – Česká Lípa

 

Po opravě lze využít k výrobě páry jako vytápěcí kotel:

  • 423.0141 (10 atp – tř. 4)
  • 556.048 (10 atp – tř. 4)
  • 556.0105 / 935.206 (18 atp – tř. 5)
  • 556.0151 / 935.2140 (12 atp – tř. 3)

 

Ostatní vozidla včetně nevyužitých lokomotiv a tendrů na vytápění po vyzískání ještě upotřebitelných součástí pro HUŽ předejte n.p. Kovošrot a vyčleňte ze stavu dráhy.

Pokud jsou v lokomotivním depu používány parní lokomotivy k vytápění a byly již zrušeny, musí mít přiděleno číslo vytápěcího kotle. Žádost podá příslušné lokomotivní depo, které lokomotivu provozuje.

Náčelník služby lokomotivního hospodářství :
Frank